Články

O levný tricích a VR

22.červen 2017 - Jan Horský

Existuje legeda, že když bratři Lumière poprvé ukázali svůj krátký film o příjezdu vlaku vyvolali paniku v publiku. N někteří lidé se snažili uhnout, jiní útect do zadu místnosti. Ať již je ta legenda pravdivá nebo ne, nepřipomíná vám něco? :)

Virtuální Realita, rok poté

16.duben 2017 - Jan Horský

Nedávno jsme mohli oslavit rok první dvou skutečných VR headsetů a to Oculus Riftu a HTC Vive a vlastní i první rok, kdy je skutečná virtuální realita dostupná světu. Co tento rok přinesl?

eXtended Reality a budoucnost

04.duben 2017 - Jan Horský

Virtuální realita je budoucnost. Ovšem většina lidí jenom kroutí hlavou, jak tyhle velké brýle s kabelem by to mohli dokázat. Nakoukněme tedy do budoucnosti a podívejme se na význam zkratky XR.

Novinky z GDC 2017

04.březen 2017 - Jan Horský

Letošní rok je GDC doslova centrem virtuální reality, kde byla odhalena celá řada novinek a prototypů - nové GearVR, ceny ViveTrackeru a audia pro Vive, prodeje PSVR a další.

Západ slunce nad VRMagem

03.březen 2017 - Jan Horský

Když jsme v roce 2012 zákládali iNFINITE Production jako projekt s cílem zkoumat nové technologie a přivádět je k životu, blog byl jeho přirozenou součástí. Když jsme začali zkoumat možnosti VR (2013), přirozeně se začali na blogu objevovat články o VR až v červnu 2014 došlo na oddělení téhle části a založení samostatného webu. Nyní po necelých třech letech existence to vzdáváme a VRMag končí. Zajímá vás proč a co bude dále? Tak pokračujte ve čtení.

Soudce přiřkl ZeniMaxu půl miliardy dolarů

01.únor 2017 - Jan Horský

Po několika dnech jednání se soudci dohodli na verdiktu v žalobě ZeniMaxu proti Oculus. Oculus sice neukradl technologii ZeniMaxu, ale i tak musí zaplatit 500 miliónů dolarů za porušení mlčenlivosti a copyrightu.

Oculus vs ZeniMax - soudní boj začal

20.leden 2017 - Jan Horský

Tento týden se k soudu dostala žaloba ZeniMaxu na Oculus, ve které ZeniMax tvrdí, že celý Rift je jeho dílo, které pouze Oculus ukradl. Oculus na oplátku tvrdí, že se jedná o blbost.

Komerční používání VR

30.listopad 2016 - iNFINITE.cz

Často dostávám dotaz, jak je to v případě licencí pro komerčního používání VR v hernách. Tento článek snad poskytne odpovědi.

Hraní Xbox One na Riftu

24.listopad 2016 - iNFINITE.cz

Microsoft konečně oznámil, že splní svůj rok a půl starý závazek a umožní streamování Xbox One her do prostředí Oculus Riftu.

SteamVR umí ATW, Oculus přinesl ASW

16.listopad 2016 - Jan Horský

Sledovat souboj Riftu a Vive může být občas zábavné, jeden dohání druhého, druhý zas prvního, ten utíká dále. Dnes bude řeč o reprojekcích, aneb co dělat, když hardware nestíhá.

Oculus a Room-scale

01.říjen 2016 - iNFINITE.cz

S novou verzí software pro Rift uvedl Oculus i vlastní verzi hlídacího systému Guardian, který má ve virtuální realitě značit hranice bezpečného prostoru. A jak to vlastně myslí Oculus s roomscale?

Tajemství HoloLens? Vlastní procesor

25.srpen 2016 - iNFINITE.cz

HoloLens má kromě klasického CPU a grafické karty i třetí jednotku - tzv. Holographics Processing Unit (HPU), kterou nyní ukázal světu.

HoloLens pro firmy

14.srpen 2016 - iNFINITE.cz

S výročním updatem pro Windows 10 přišla řada i na HoloLens, v rámci kterého MicroSoft uvedl Commercial Suite, zaměřenou na firemní uživatele.

Jak pravděpodobně Doom VR vyřešil problém s pohybem v prostoru?

11.srpen 2016 - Pavel Jakubec

Jedna z mnoha základních otázek tvorby her pro virtuální realitu je – jak vyřeším pohyb postavy aby se hráči nedělalo špatně?

Má HTC budoucnost v VR?

03.srpen 2016 - iNFINITE.cz

Ačkoliv HTC je aktuálně s Vive silným hráčem ve světě VR, trumfy drží v rukou jiní. Přežije tedy vůbec HTC ve světě virtuální reality?

Stránka: 1 2